Ászf 2017-11-13T16:25:56+00:00

Diva’s Cake

Általános Szerződési Feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) az divascake.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Weboldal által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Bata Beáta

A szolgáltató székhelye: 2000 Szentendre, Deák Ferenc utca 12

Elektronikus levelezési cím: info@divascake.hu

Adószáma:68312208-1-33

Telefonos elérhetőség: 0670/423-5113

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-118278/2017.

A szerződés nyelve: Magyar

Alapvető rendelkezések:

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2.      Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3.      A weblap, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4.      Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5.

Az üzemeltető a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A weboldal böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a honlap oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A weboldal böngészése, illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6.      A weblapon megjelenített termékeket csak online lehet megvásárolni. Termékeink ára az Áfát már tartalmazza. Termékeink ára a házhozszállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási díjat nem számolunk fel.

1.7.      Weboldalunkon minden termékről található részletes leírás és több termékfotó is. Egyes képeink eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

1.8.      Amennyiben akciós áron hirdetjük meg termékeinket, tájékoztatjuk a Felhasználókat az akció időtartamáról

Rendelés menete

1.9.      Rendelés menete:

  • A Felhasználó kiválasztja a számára tetsző dobozt.
  • Kiválasztja, hogy az alap macaron csomagot szeretné-e, ami benne van az árban, vagy esetleg másik macaron válogatást választ felárért (az árakat egyértelműen feltűntettük a macaron válogatások alatt).
  • Ha szeretne hozzá üdvözlő kártyát, akkor azt is választ a Felhasználó.
  • Kiválaszthatja, hogy melyik szállítást szeretné, még aznapit vagy másnapi szállítást. Aznapi szállításunkat az adott napon 12 óráig lehet leadni, azonban virágot nem tudunk aznapra szállítani. A részletek és az árak a szállítási menüpontban részletesen fel vannak tűntetve. Jelenleg csak Budapest területén vállalunk kiszállítást.
  • A fizetés opciónál, látja a Felhasználó a végösszeget, amit a rendszer automatikusan kiszámol a számára.
  • A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Upsell ajánlatként a Felhasználó vásárolhat még 33 vagy 11 szál rózsát, ha rákattint a kérem gombra.

1.10.    Amennyiben rossz adatot adott meg, abban az esetben e-mailben van lehetősége a módosításra, amit az info@divascake.hu címre telet meg, vagy telefonon értesít, amit a honlapon feltűntettünk. Plusz termék vásárlására van lehetősége a Felhasználónak, amit telefonos vagy e-mail-es egyeztetés után tehet meg. A kifizetett termék törlésére már nincs lehetőség. Előtte bármikor kitörölheti a kosarából, ha mégse szeretné a vásárlást véghez vinni. Az árat fizetés előtt tudja ellenőrizni, ugyanis a rendszer automatikusan összeadja a kiválasztott termékek árát. Amennyiben úgy dönt, hogy ez nem megfelelő a számára, akkor csak el kell hagynia az oldalt.

1.11.    A fizetési lehetőségeket a Felhasználó a fizetés gombra való kattintás után tudja kiválasztani. Minden esetben előre kell kifizetnie a terméket. A számlát online formátumban kapja meg, amit az általa megadott e-mail címre küldünk ki.

Többféle lehetősége is van a Felhasználónak a fizetésre:

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk oda futárjainknak a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg).
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges:
  • Paypall-al történő fizetés

A szállítási módokról a szállítás menüpontban elolvashatja a részleteket. 2 féle szállítási módot választhat. 1 aznapi kiszállítás, ebben az esetben az adott napon 12 óráig le kell adnia rendelését. Illetve ebben az esetben rózsacsokrot nem választhat a Felhasználó, ugyanis azt csak másnapi kiszállítással vállaljuk. Másnapi kiszállítás, ebben az esetben a szállítást megelőző nap, le kell adnia a rendelését a Felhasználónak. A szállítási címet a Felhasználó köteles megadni. A termékeink a szállítási napokon 13 és 17 óra között érkeznek meg, a Felhasználó által megadott címre.

1.12. A fizetési tranzakció lezártával a Felhasználó átkerül a köszönöm oldalra, ami azt jelenti, hogy rendelését felvettük és készítjük az általa kért csomagot. A Felhasználó általa megadott e-mail címre, 1 órán belül fog kapni egy visszaigazoló üzenetet, miszerint rögzítettük a rendelést és megkezdjük az elkészítését. Ezen felül a megadott e-mail címére 24 órán belül megérkezik az elektronikus számla is.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés 

1.13.    A megrendelések feldolgozása a rendeléstől számított 24 órán belül megtörténik. Kivéve hétvégén és munkaszüneti napokon, ebben az esetben hétfőn vagy az első munkanapon történik meg a feldolgozás.

1.14. Kiszállításunk minden munkanapon 10 óra és 17 óra között történik. Szállítási formától függően aznapra vagy másnapra érkezik meg a termék a Felhasználó által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a szállítási idő nem felel meg a Felhasználónak abban az esetben e-mailen vagy telefonon köteles jelezni felénk. Hétvégén és munkaszüneti napokon nem vállalunk kiszállítást. Csomagjaink a rendeléstől számítva legkésőbb 2 munkanapon belül megérkeznek, kivétel, ha a Felhasználó egy későbbi időpontot add meg a számunkra. Ebben az esetben közös megegyezés történik a kiszállítási napot illetően.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

1.15. Amennyiben a Felhasználó által megrendelt termék nem áll a rendelkezésünkre. Ebben az esetben haladéktalanul értesítjük a Felhasználót és legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk az általa elutalt összeget.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Garancia, jótállás

1.18. Amennyiben termékünknél bármi féle problémát észlel, megsérült a doboz vagy benne a macaron, azonnali hatállyal küldünk egy másikat a Felhasználó részére, természetesen térítésmentesen. Ezt a problémát telefonon vagy e-mailben jelezheti felénk. Amennyiben nem él ezzel a lehetőséggel 30 napon belül visszautaljuk az általa befizetett összeget. A macaronok szavatossága megtalálható a műanyag doboz alján. Ennek a dátumnak a lejártáig vállalunk felelősséget a süteményekért. A sütemények hűvös helyen vagy hűtőszekrényben tárolandók, amennyiben ez elmarad nem vállaljuk a szavatossági időpontot garanciaként. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19.

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Amennyiben panaszt szeretne tenni a Felhasználó, ezt megteheti elektronikus úton az info@divascake.hu címre, valamint a weboldalon is látható telefonszámon. személyes megkeresésre nincs lehetőség, ugyanis székhelyünk nem irodaként üzemel, így nem tudunk fogadni ügyfeleket. Azonban, ha a Felhasználó ragaszkodik a személyes panasztételhez, ebben az esetben telefonon egyeztettünk címet és időpontot. Ha levélben szeretné elküldeni problémáját, ezt a 1118 Budapest, Nagyszeben út 24/a címre teheti meg.

Vegyes rendelkezések

1.20. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

Budapest, 2017. 04. hó 20. nap